Portfolio

Primeri naših projekata

Orion telekom
Primenom Bitrix24 CRM rešenja u kompaniji Orion Telekom, unapredili smo proces upravljanja leadovima (Lead Management). Lead management je implementiran za akviziciju rezidencijalnih i poslovnih korisnika. Leadovi se generišu putem poziva call centru, web chat-a ili socijalnih mreža.
Dijaspora.shop

Reč je o najvećem web shopu namenjenom srpskoj dijaspori. Implementirali smo funkcionalnosti contact centra. Do prodajnih agenata se deistribuiraju telefonski pozivi, mailovi, Facebook chat sesije i Viber chat.

Istorijat svih kontakata se evidentira u Bitrix CRM modulu.

Tehnomanija d.o.o.

Izvršena je implementacija Bitrixa kao podrške za proces reklamacije i prodaje preko Call Centra. 
Bio je rešen problem odgovora na reklamacije u zakonskom roku.
Zahvaljujući integraciji sa Bitrix-om, omogćeno je da reklamirana roba uopšte ne dolazi do prostorija Tehnomanije, već je bio organizovan proces praćenja i notifikacije od klijenta, preko servisera, kurirske službe i nazad do klijenta. 
Putem Bitrixa je vođena kompletna administracija prodaje pravnim licima. To je podrazumevalo slanje ponuda, predračuna, dodeljivanje ličnih agenata prodaje prilikom segmentacije pravnih lica.

Contact Service d.o.o.

Contact Service doo je kompanija osnovana 2015 godine sa idejom pružanja OMNI channel outsourcing usluga pre svega klijentima iz Sjedinjenih Američkih Država.CommPlus je realizovao sve aktivnosti od osnivanja kompanije, preko selekcije dobavljača opreme, selekcije i obuke zaposlenih. Contact Service pruža usluge svojim klijentima korišćenjem savremenih tehnoloških rešenja za podršku različitim kanalima komunikacije (telefon, chat, mail, socijalne mreže...), a pre svega se koristi OMNI channel rešenja kompanija Genesys i Bitrix24.

Vip mobile d.o.o.

Bili smo angažovani u konsaltingu ove telekomunikacione kompanije u njenoj inicijalnoj fazi zauzimanja pozicija na srpskom tržištu. Radili smo na mapiranju prodajnih mesta, ogranizovanju prodaje i kanala distribucije.

Pored ovog, Vip mobile nam je ukazao poverenje kopovinom prava korišćenja servsia "Moj novi broj". Ovaj servis je i patentiran kod Zavoda za zaštitu intelektualne svojine pod nazivom "Postupak obaveštavanja pozivaoca o promeni korisničkog GSM/UMTS broja".reg.br. 52347

Rwandatel

Na ovom projektu, pod simboličnim imenom "Oživljavanje Rwandatel-a", CommPlus je kreirao dugoročni Biznis plan i bio angažovanju u rešavanju organizacionih, marketinških, prodajnih i tehničkih izazova.

Rwandatel se nalazio u procesu migracije mobilne telefonije sa standarda CDMA na GSM/UMTS.

Utvrđivanje vizuelnog identiteta, postavljanje franšiznih kanala distribucije i uvođenje elektronskih kanala distribucije, predstavljaju najznačajnija dostignuća na ovom projektu.

Rwandatel je u periodu od dva meseca od lansiranja GSM mreže stekao više od 200.000 novih korisnika.

Na ovom projektu, implementirali smo različite servise sa dodatnom vrednošću (VAS):

Elektronska pre paid dopuna za fiksnu i mobilnu telefoniju, kao i električnu energiju (e-top up
Ringtones
USSD gateway
Moj novi broj

SBB d.o.o

Ovaj prestižni telekomunikacioni operater je 2009. godine izvršio akviziciju DTH operatera "Interaktivni tehnologi-ITV Partner" u Bugarskoj sa ciljem njene integracije u regionalnu satelitsku platformu "Total TV".

CommPlus je aktivno učestvovao sa svojim interim menadžment timom u reorganizaciji i restruktuiranju kompanije, kao i operativnom upravljanju svim poslovnim funkcijama.

Sahelcom

Sahelcom, kao deo nacionalnog operatera u Nigeru, zapadno-afričkoj državi, gde je CommPlus uspešno kreirao marketing plan i implementirao marketing stretegiju. Ovaj projekat je takođe obuhvatao organizaciju kanala prodaje, distribuciju i maloprodaju.