Obrada zahteva-tiketing
Razvojem IT industrije, razvijali su se razni sistemi za obradu reklamacija/zahteva, tzv. tiketing softver i to prevashodno reklamacija koje su se odnosile na korišćenje softvera.
U mogućnosti smo da vam ponudimo softversko rešenje za obradu zahteva vaših klijenata koji će do vas stizati putem različitih kanala komunikacije. Svakodnevno se susrećemo sa situacijom da zatražite podršku preko npr. Facebook chat-a, a da vas onda usmere da pozovete call centar.
"Bolje je da ne oglašavate druge kanale komunikacije ukoliko po svakom od njih ne možete da pružite identičnu podršku."
Ovo rešenje vam omogućava jedinstvenu podršku po svim kanalima koje koristite. Na jednom mestu ćete veoma lako odrediti prioritete i pratiti zahteve kupaca. Time ćete pomoći vašem timu za korisničku podršku da bolje komunicira s kupcima i efikasno odgovara na njihove zahteve.
Omogućite vašim klijentima da vas kontaktiraju na način kako to njima najviše odgovara. Bez obzira na koji način klijent ostvaruje kontakt sa vama, istorijat komunikacije će biti evidentiran na jednom mestu.
kome je namenjen softver
Ovo softversko rešenje je namenjeno bilo kome ko vrši prodaju bilo kojih proizvoda ili usluga. Radujemo se da sarađujemo sa trgovinskim lancima i radnjama, turističkim agencijama, zdravstvenim ordinacijama, serviserima, call centrima, marketinškim agencijama, restoranima, stambenim zajednicama, knjigovodstvenim agencijama...
Ukoliko ste u zakonskoj obavezi da klijentu date broj pod kojim je zavedena reklamacija, ni to nije problem. Broj i predmet reklamacije prosleđujemo klijentu SMS porukum ili slanjem e-maila.
U mogućnosti smo da uradimo algoritam unutar kog će se komunicirati sa dobavljačima, kurirskim službama, serviserima...
zvaničan e-mail
WEB forma
na Vašoj WEB strani
Facebook stranice
pregled zahteva
Svi zahtevi koji su pristigli putem telefona, email-a, web forme ili Facebook-a, sada su vidljivi na jednom mestu.
pregled izveštaja
U svakom trenutku ste u mogućnosti da upravljate procesom obrade zahteva-reklamacija. Dole su prikazana samo dva od ukupnog borja izveštaja na kojima možete da pratite opterećenje zaposlenih i broj zahteva po kanalima.