Obrada zahteva-tiketing

Razvojem IT industrije, razvijali su se razni sistemi za obradu reklamacija/zahteva, tzv. tiketing softver i to prevashodno reklamacija koje su se odnosile na korišćenje softvera.

U mogućnosti smo da vam ponudimo softversko rešenje za obradu zahteva vaših klijenata koji će do vas stizati putem različitih kanala komunikacije. Svakodnevno se susrećemo sa situacijom da zatražite podršku preko npr. Facebook chat-a, a da vas onda usmere da pozovete call centar. 

"Bolje je da ne oglašavate druge kanale komunikacije ukoliko po svakom od njih ne možete da pružite identičnu podršku."

Ovo rešenje vam omogućava jedinstvenu podršku po svim kanalima koje koristite. Na jednom mestu ćete veoma lako  odrediti prioritete i pratiti zahteve kupaca. Time ćete pomoći vašem timu za korisničku podršku da bolje komunicira s kupcima i efikasno odgovara na njihove zahteve.

Omogućite vašim klijentima da vas kontaktiraju na način kako to njima najviše odgovara. Bez obzira na koji način klijent ostvaruje kontakt sa vama, istorijat komunikacije će biti evidentiran na jednom mestu.

kome je namenjen softver

Ovo softversko rešenje je namenjeno bilo kome ko vrši prodaju bilo kojih proizvoda ili usluga. Radujemo se da sarađujemo sa trgovinskim lancima i radnjama, turističkim agencijama, zdravstvenim ordinacijama, serviserima, call centrima, marketinškim agencijama, restoranima, stambenim zajednicama, knjigovodstvenim agencijama...

Ukoliko ste u zakonskoj obavezi da klijentu date broj pod kojim je zavedena reklamacija, ni to nije problem. Broj i predmet reklamacije prosleđujemo klijentu SMS porukum ili slanjem e-maila.

U mogućnosti smo da uradimo algoritam unutar kog će se komunicirati sa dobavljačima, kurirskim službama, serviserima...

Telefon

Da bi klijent ostvario poziv ka vašem call centru i ostavio reklamaciju-zahtev, nije vam potrebna nikakva infrastruktura. Vaši agenti mogu da se javljaju i sa udaljene lokacije. Dovoljan je samo računar-pametni telefon i internet veza. Ukoliko u bazi podataka imate kontakte svog klijenta, kod dolaznog poziva će taj kontakt biti prepoznat, a odgovarajući agent će biti u toku sa svim dosadašnjim aktivnostima sa klijentom. 

Nazad

E-mail

Oglašavanjem jedne ili više e-mail adresa, možete da primate zahteve vaših klijenata. Ukoliko imate više proizvoda ili usluga, zahtev-reklamacija za svaku kategoriju može da se distribuira različitim timovima, bez obzira na fizičku lokaciju timova. Svaki tim npr. može da vidi samo zahteve upućene na njegovu mail adresu.

Nazad

web Forma

Unos zahteva možete da omogućite i sa vaše zvanične web stranice. Ovu formu možete da iskoristite i za prikupljanje dodatnih podataka o klijentu, a u cilju što efikasnijeg rešavanja zahteva.  Vi birate polja koja se prikazuju u formi i određujete da li su obavezna ili ne.

Nazad

Facebook

Ukoliko ste omogućili da vas klijenti kontaktiraju preko chat opcije na Facebooku, više nema potrebe da se stalno "logujete" na vaš kompanijski Facebook nalog. Sve poruke sa Facebook stranice će biti prosleđene na naš softver i timu/agentu koji obrađuje takve zahteve.

Svi zahtevi se evidentirjau i tako počinjete da pravite bazu vaših klijenata koji vam se obraćaju putem Facebook-a.

Omogućeno je i da klijenti ocenju kvalitet pružene usluge, a da kasnije merite sveukupno zadovoljstvo klijenata.

Nazad

pregled zahteva

Svi zahtevi koji su pristigli putem telefona, email-a, web forme ili Facebook-a, sada su vidljivi na jednom mestu.

pregled izveštaja

U svakom trenutku ste u mogućnosti da upravljate procesom obrade zahteva-reklamacija. Dole su prikazana samo dva od ukupnog borja izveštaja na kojima možete da pratite opterećenje zaposlenih i broj zahteva po kanalima.